1 - 1 van 105 resultaten

Focke-Wulf Fw 190 A-4 1/32

Productnr.: SWS-22

Op voorraad,kan direct worden verzonden

135,00
Prijs inclusief btw 


Beschikbare levermethoden: Verzenden NL via DPD € 6,95 (gratis vanaf €175,-), Ophalen (click & collect), Verzending naar België, Expédition à la France, Lieferung Deutschland, Liwwerung zu Lëtzebuerg, Delivery Europa, Verzenden naar DPD Pick-up point NL € 6,25, Verzenden naar DPD Pick-up point Be, Versand nach DPD Pick-up point Deutschland, Spedition par un point DPD Pick-up en France, Verzenden Post NL € 7,50, Envio a españa, fragt til Danmark, Spedire in Italia, envio para Portugal, Toevoegen aan eerder geplaatste order (add to previous order)

's Werelds eerste bouwpakket op schaal 1/32! Wat zijn de kenmerken van SWS 1/32 Fw 190 A-4?
1. Het ware uiterlijk van de Fw 190, dat gedurende een lange periode grondig is onderzocht en opnieuw ontworpen, is nu op zijn best. Het type A-4 met korte neus, uitgerust met een luchtgekoelde motor, de voltooide vorm van het oorspronkelijke silhouettype vóór de verlenging van de motorsteun, is grondig gereproduceerd op 's werelds eerste schaal 1/32. Let op de subtiel veranderende dwarsdoorsnede van de neus tot de zijkant van de romp en de voortreffelijke oppervlaktecompositie die deze bedekt.

2. Bekijk de "BMW 801"-motor uitgerust met Command Gelate, een pionier op het gebied van motorbediening voor moderne vliegtuigen! Een mechanisme dat de belasting verdeelt over de brandmuur en de langsliggers, die de hoofdstructuur van de romp vormen, door de uitlaatpijp met de brandmuur te verbinden via een spantvormige steun en de uitlaatpijp met een collectieve uitlaat op slechts één plaats onder de neus. De echte waarde van SWS is dat u de luchtstroom uit de vliegtuigconstructie en de motor kunt voelen terwijl u het motorrek monteert.

3. De kleuren en markeringen zijn de zomercamouflage en wintercamouflage van het vliegtuig "White 3" van korporaal Karl-Heinz Cordes, met het JG54-embleem groen hart en I./JG54-embleem zwarte adelaar, en I./ Neemt drie soorten aan “White 4” toont de demon van het JG1-squadronmerk.

■Kleur en markering
① Focke-Wulf Fw 190 A-4, I./JG54, “White 3”, korporaal Karl-Heinz Cordes, Rusland, maart 1943
② Focke-Wulf Fw 190 A-4, I./JG54, “White 3”, korporaal Karl-Heinz Cordes, Rusland, zomer 1943
③ Focke-Wulf FW 190 A-4, I./JG1, Nr. 0601, “Wit 4”, Nederland. Amsterdam-Schiphol, juni 1943

Het ware uiterlijk van de Fw 190, een meesterwerk uit de Tweede Wereldoorlog, bijgenaamd de Würger, is hier te zien.
De Fw 190 is een eenzits gevechtsvliegtuig dat de steunpilaar was van de Luftwaffe tijdens de Tweede Wereldoorlog en werd ontwikkeld op basis van de ontwerpfilosofie van Dr. Kurt Tank dat 'een gevechtsvliegtuig een oorlogspaard moet zijn, geen renpaard.' hen is het A-4-type het voltooide initiële silhouettype vóór de verlenging van de motorsteun.
Dr. Tank pakte de nadelen aan van luchtgekoelde motoren, die inherent een groot frontaal geprojecteerd oppervlak en een hoge luchtweerstand hebben, door de diameter van de motorkap tot het uiterste te verkleinen en een oliekoeler of olietank vóór de motor te monteren om de diameter van de motorkap te verkleinen. het geprojecteerde gebied. Vermijd met. Bovendien werden de prestaties van de luchtgekoelde motor met hoog vermogen gemaximaliseerd door de snelheid te verhogen met de stuwkracht van een enkele uitlaatpijp. Let alstublieft op de voortreffelijke oppervlaktestructuur die de subtiel veranderende neus verbindt met de zijkant van de romp, verborgen in de algehele vorm van een eenvoudig en stevig Duits vliegtuig.

Wat is de "BMW 801" -motor uitgerust met commandogelaat, die een pionier was op het gebied van motorbesturing voor moderne vliegtuigen?
In plaats van een vloeistofgekoelde motor die zwak, delicaat in gebruik en vatbaar voor defecten is, kiest Dr. Tank voor een sterke luchtgekoelde motor met veel pk's, en gebruikt hij de BMW 801 luchtgekoelde tweerijige 14-cilindermotor. motor.
De SWS-kit reproduceert niet alleen in detail de duw-trekstangen en keerplaten, maar ook het uitgebreide afstelapparaat genaamd "Command Gerate". Let ook op de uitlaatpijp, deze heeft slechts op één plek onderaan de neus een collectieve uitlaat. Het motorrek is verbonden met de firewall via een vakwerkvormige steun, die de belasting tijdens de montage verdeelt over de firewall en de stringers, de belangrijkste rompconstructies. U kunt ook de echte waarde van SWS voelen. De manier waarop het machinegeweer op de bovenkant van de neus wordt gemonteerd en de vorm van de propellerbladen, die het levensbloed vormen van een heen en weer bewegend vliegtuig, zijn ook onberispelijk.

Het leukste aan SWS is dat je optimaal kunt genieten van de camouflagepatronen die verschillen afhankelijk van het front, het seizoen en de historische achtergrond.
De kleuren en markeringen zijn de zomercamouflage en wintercamouflage van het vliegtuig "White 3" van korporaal Karl-Heinz Cordes, met het JG54-embleem groen hart en I./JG54-embleem zwarte adelaar, en I./ keurt drie soorten "White" goed. 4” met afbeelding van de demon van het JG1-squadronmerk.
I./JG54, dat begin 1943 actief was rond Leningrad/Golf van Finland, zette Fw 190 in februari 1943 in. Van februari tot maart 1943 werd het uitgerust met wintercamouflage en ingezet nabij Leningrad. De eenheid trok vervolgens naar het zuiden en nam uiteindelijk deel aan de Slag om Koersk (Rusland) in de zomer van 1943. Er wordt aangenomen dat de witte camouflage rond die tijd werd verwijderd en als zomercamouflage werd gebruikt.
Bij SWS hebben we de Fw 190 grondig nagebouwd, die stevig is en een breed hoofdlandingsgestel heeft, en die heeft bijgedragen aan zijn succes in het ruige terrein van Rusland, op basis van interviews met echte vliegtuigen. De echte sensatie van SWS is dat je tijdens het samenstellen van de kit kunt nadenken over de ontwerpfilosofie en de historische achtergrond.

Blader ook door deze categorieën: Zoukei Mura, Coming Soon
1 - 1 van 105 resultaten